1Zapewnienie usługi zdalnego wsparcia technicznego?
Nasi inżynierowie mogą świadczyć profesjonalne usługi wsparcia technicznego dla klientów za pośrednictwem oprogramowania zdalnego, takiego jak Teamviewer, Skype, WhatsApp itp.
2Okres gwarancji?
1 rok gwarancji z powodu problemów z jakością produktu, z wyjątkiem uszkodzeń spowodowanych przez człowieka.
3Jakie są warunki płatności?
A: T/T, Paypal
4Jakie są warunki dostawy?
A: EXW, FOB, CFR, CIF, DAP
5- Zapewnić usługi napraw fabrycznych?
Jeśli klient ma problem z sprzętem, może odesłać go z powrotem do fabryki na
Utrzymanie jest bezpłatne, ale będzie ponosił opłatę za materiał.
6Jakie są warunki pakowania?
Zazwyczaj pakujemy nasze towary w pudełkach kartonowych. Jeśli masz legalnie zarejestrowany patent, możemy pakować towary w pańskich markowych pudełkach po otrzymaniu twoich listów upoważniających.